Call center


Kreujemy i wdrażamy rozwiązania informatyczne na każdym kroku tam, gdzie gotowe rozwiązania nie spełniają oczekiwań kontrahentów. Zajmujemy się też integracją naszych rozwiązań z istniejącymi systemami.
Od roku 2006 rozwijamy własny produkt informatyczny: TM System. Jest to rozwiązanie przeznaczone do obsługi call center, które wdrażamy w średnich i małych firmach.
Struktura Media Port została oparta o zarządzanie zespołami powoływanymi do realizacji różnorodnych projektów z wielu dyscyplin wiedzy. Nasi programiści i webdesignerzy mają długoletnie praktykę na rynku. Serdecznie zapraszamy do współpracy.

  • Dodano: 14 lat 2 miesiące temu
  • Wyświetleń: 8657
  • Kliknięć: 2292
  •  26.48
  • 1524
  • 3.00

  •  Tagi: 

  • call center
  • marketing
  • telemarketing
  • contact center
  • mediaport